Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Legkönnyebben az alábbi űrlap használatával:
...
Ügyfélszolgálat
Gyors ügyintézéshez javasoljuk emailes ügyfélszolgálatunk használatát, mely hétköznapokon munkaidőben 8:00-17:00 folyamatosan működik. info@peterlancfuresz.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-30/256-6678 - Telefonon rendelést nem veszünk fel.
Telefonos ügyfélszolgálatunk rendelkezésre állási ideje (csak visszahívás): Keddtől-Péntekig 15:00-16:00 között.
Kérjük részesítsék előnyben az emailes megkeresést, az ügyfélszolgálat túlterheltsége miatt.
A Péter Láncfűrész Kft. működési rendje az átvételi ponton.
3915 Tarcal, Fő utca 25.
A bejövőáru átvétele folyamatos, az árukiadás szakaszos.
Zárt szakasz: Hétköznapokon H-P 7.00-12.00 óra között.
Ebben a szakaszban, a webáruház kizárólag belső ügymenetei történnek: rendelésfeldolgozás, bejövőáru átvétel.
Ügyfélfogadásra nincs lehetőség!
Nyitott szakasz: Hétköznapokon H-P 13.00-16.00 óra között.
Ügyfélfogadás, személyes átvétel, szaktanácsadás, gépátvétel.
A vásárlás minden esetben webáruházi rendelés leadáshoz kötött.
Előzetesen rendelést a www.peterlancfuresz.hu oldalon tud tenni.
Webáruházzal kapcsolatos tájékoztató:
Kapcsolattartás az info@peterlancfuresz.hu címen.
Regisztrálni kell a rendeléshez?
NEM!
Szeretném megkönnyíteni a rendelésed leadást, ezért a rendelést nem kötöttem regisztrációhoz.
Egyszerűen csak pakold a kosárba, amire szükséged van, mindíg lépj a tovább vásárolok gombra, ha másra is szükséged van. Ezt követően kérem megadni a szállítási, és ha van a számlázási adataidat.
Ki szállítja a csomagokat és mikor tudom átvenni?
A Magyar Posta házhoz szállítja a csomagokat, de ha nem lennél otthon 10 napig a postán megőrzik, ez idő alatt bármikor átveheted.
Mikor tudok fizetni?
Fizetni a postásnak tudsz személyesen, tehát utánvételesen szállítunk. Előre utalásra nincs lehetőség. A postásnál bankártyával is tudsz fizetni, kivétel ez alól a raklapos szállítási mód esetén.
Ha hiányzik valami a csomagból, azt hogyan kapom meg?
Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen. Ha valamit nem találsz a csomagodban, vagy nem tartod megfelelőnek, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a info@peterlancfuresz.hu email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt vagy cseréljük a nem megfelelőt.
Miért nem kaptam még meg a csomagom?
Már 2-3 nap eltelt és még nem érkezett csomagod,akkor a rendelt termékek egy része külső beszállítótól érkezik, ezért több időre van szükség a beszerzésre. Ebben az esetben 5-7 nap a minimum kiszállítási idő. 10 nap eltelte után érdeklődj a rendelésed felől az info@peterlancfuresz.hu email címen.
Kapok-e Áfás számlát a rendelésemről?
Minden estben a csomagfeladásakor emailben küldjük meg számodra a letölthető számlát. Amennyiben nem találod nézd meg a reklám vagy SPAM leveleid között is. A megrendelés leadásakor van lehetőséged külön szállítási és külön számlázási címet is megadni.
Ha mégsem kell a termék, visszavásárolják?
A törvényben meghatározott 14 napon belül, igen!
Ha nem sérült, nem lett beépítve, Csak jelezd időben, hogy mégsem kell.
A termékre adtok jótálást?
Természetesen igen!
Gépek esetén ez 1-3év is lehet értéktől függően. Nem baj, ha nincs meg az általam küldött számlád, én ezt bármikor elő tudom keresni a számlázó rendszerünkből. Ehhez rendelési számod vagy neved-címed, vagy email címed szükséges.
Milyen esetben nem cserélitek, vagy nem vásároljátok vissza?
Ha be lett építve és utólag más beállítási hiba miatt az új alkatrész is meghibásodik.
Ha szerelés közben törted el ,vagy láthatóan sérült, hiányosan szeretnéd vissza adni.
Ez esetben mérlegeljük a visszavásárlsát illetve annak mértékét.